poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wszystko i nic :)



Ostatnio dużo się u nas dzieje, a wydaje się jakbyśmy nic nie robili oprócz pracy. Praca pochłania teraz większość naszego czasu dlatego tak rzadko pojawiamy się na blogu (a ja miałam taką wielką nadzieję, że po maturach będę miała tyle czasu właśnie na bloga :) ) czas to zmienić. Niedawno byłam z Fiśkiem u weterynarza. Szczepiliśmy się przeciwko wściekliźnie i odrobaczaliśmy. Fisiek zniósł wizytę dobrze, trochę się wkurzył jak pan weterynarz włożył mu tabletkę prosto do pyszczka za pomocą strzykawki. No ale niestety inaczej Fisiek nie zjadłby tej tabletki, jak wyczuje w jedzeniu czy czymś innym to od razu kręci nosem.

Wczoraj byliśmy z Piotrkiem i jego siostrą Anią na pikniku rodzinnym w Domu Dziecka w Morągu. W Ostródzie działa taka grupa "Dziel się sercem" w której są ludzie, którzy właśnie chcą pomagać dzieciom i nie tylko. Ania jest jej pomysłodawczynią :) Dzieci same przygotowały różne atrakcje, występy, losy, loterie, najróżniejsze rzeczy. A zbierały pieniążki na wyjazd na wakacje. My kupiliśmy kwiatka, którego mam zamiar hodować. Zawsze marzył mi się własny kwiatek, którego będę mogła podlewać i pielęgnować ale nigdy nie miałam do tego głowy a jak już jakiegoś w domu miałam to po pewnym czasie mi zdychał, biedak. Na pikniku byli z nami jeszcze motocykliści z Ostródy, również są bardzo zaangażowani w pomoc dzieciom. Był też konkurs malowania kredą,





Jak zwykle nie zrobiliśmy sobie żadnego zdjęcia, zawsze wszystkim i wszystkiemu a nie sobie. To też trzeba zmienić ;) 18 czerwca chcemy wybrać się do Olszyna na Wakacyjny "Bieg na sześć łap", który będzie organizowany w schronisku. Fajna sprawa. Może ktoś z Was jest z Olsztyna albo również się tam wybiera?



Udostępnij:

5 komentarzy:

  1. Super taki wypad do Domu Dziecka. Fajnie że angażujesz się w takie sprawy :) Bardzo ładne wyszły Ci zdjęcia :) Ja się nie wybieram mam niestety dość daleko ale życzę Ci powodzenia :)

    ---------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też rzadko ale jak jest okazja to staramy się korzystać :) A to zdjęcia Piotrka, te ładne na blogu to on robi :D

      Usuń
  2. My planujemy dogterkking ale bliżej nas ;) Będziesz biec z Fiśkiem ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie, w tym biegu biorą udział psy ze schroniska w Olsztynie :) ale z tego co piszą nie będzie to bieg ale po prostu spacer, ze względu na to, że może być za gorąco dla psów.

      Usuń
    2. Szkoda, biedny kot wyhasać się nie będzie mógł :D
      Teraz właśnie jest straszne ocieplenie, mam nadzieję że na waszym jak i naszym biegu będzie chłodno :)

      Usuń

Obserwują nas