piątek, 8 kwietnia 2016

Wolne poproszę!

Dawno nic tu się nie działo, a to wszystko przez to, że za niecały miesiąc matura. W związku z czym teraz każdy mój dzień i większą część wolnego czasu pochłania nauka. Pocieszam się tym, że po 17 maja będę miała tyle wolnego ile dusza zapragnie. Dzisiaj postanowiłam dodać krótki post, ponieważ są moje urodziny. To trzeba było sobie zrobić małą przerwę od codzienności. 

2 kwietnia może niektórzy z Was wiedzą był Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Cała Polska świeciła na niebiesko. U nas w Ostródzie też. Byliśmy nad jeziorem, pokazać ten niebieski kolor. Pogoda była cudowna więc całe tłumy ludzi wyszły na spacer i nawet sporo z nich zainteresowało się akcją.






Korzystając z pogody tego samego dnia wybrałam się z Fisiem na naszą działkę. Tam go znalazłam dokładnie 13 lat temu. Fisiek już dawno tam nie był więc był wniebowzięty wszystkimi zakamarkami, zapachami i tym podobnymi. 





Najwięcej czasu zabrało mu wpatrywanie się w obcego biało-czarnego kota. Kocia walka na twarze. Czy tam pyski ☺. Chyba zwyciężył Fisiek bo tamten po jakimś czasie sobie poszedł i nie zdecydował się wejść na naszą działkę. 



A wy jak radzicie sobie z nauką? Ktoś z Was pisze w tym roku maturę? Albo może egzaminy gimnazjalne? Ile ja bym dała żeby matura była tak łatwa jak one :)
Udostępnij:

26 komentarzy:

  1. Mnie czeka egzamin gimnazjalny, każda wolna chwila to nauka. Jeżeli chodzi o naukę to raczej jak każdy muszę się wyciszyć i bardzo skupić wtedy są największe efekty :) Pozdrawiam i trzymam kciuki :) www.przygodylilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia ;) na pewno Ci dobrze pójdzie.

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)
    Pamiętam, że przed swoją maturą też miałam bardzo mało czasu na wszystko. Ale nie przejmuj się za mocno, na pewno zdasz ją śpiewająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :D teraz jest stres poziom maksymalny :D

      Usuń
  3. Sto lat i zdania w stu procentach tej matury. Super że byłaś na tym świecie a że mój brat ma autyzm to tym bardziej się cieszę :D. Jeszcze raz sto lat i zdania matury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzięki takim akcjom ludzie uświadamiają sobie takie rzeczy :) dzięki wielkie!

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego i sukcesów na maturze! Mnie nauka dobija, szczególnie, jeżeli każdego dnia mam jakieś zaliczenie. Ja natomiast pocieszam się, że niedługo wakacje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też już dobija codzienna nauka ale już niedużo zostało. Dziękuję :)

      Usuń
  5. Matura... kiedy to było! W ogóle się nie przygotowywałam, podobnie jak do egzaminu zawodowego, a z wyników jestem bardzo zadowolona. Trzymam mocno kciuki, żeby poszło Ci śpiewająco!
    Zdjęcie Fisia przecudne, fotogeniczny ten kocurrro jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie większość osób mówi, że mało się przygotowywało do matury a i tak zdali więc się pocieszam, że jak oni zdali to chyba ze mną też tak źle nie będzie :D dziękujemy!

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego! :)
    Za tydzień piszę testy gimnazjalne i wiem, że za parę lat wyda mi się to śmieszne, ale mega się stresuję, że nie dostanę się do wybranej szkoły :P
    Urok Fiśka jest nie do opisania :D
    Tobie jednak życzę powodzenia i trzymam kciuki! Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się stresowałam testami gimnazjalnymi i tak jak Ty bałam się, że nie dostanę się tam gdzie chce :) teraz też mi się wydaje to śmieszne bo z teraźniejszego punktu widzenia te testy były strasznie łatwe :) na pewno pójdzie Ci świetnie i dostaniesz się gdzie sobie wymarzysz - tego Ci życzę :) i dzięki!

      Usuń
  7. Piękne foty Fiśka :)
    Mam nadzieję, że matura pójdzie ci dobrze, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mature zdawałem dawno temu, pamiętam jednak ten ogromny stres.
    ps.jakie plany 'po maturze'? dalsza edukacja?

    pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam studiować pielęgniarstwo :)

      Usuń
  9. Powodzenia na maturze, będziemy trzymać kciuki i łapy :)
    A Fisiek jest piękny i ma znośny pysk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) hmm pierwszy raz słyszę, że kot ma znośny pysk :P

      Usuń
    2. No bo moja jest krzyżówką z mine coonem (czy jak to się okaże :) i ma coś pomiędzy 'normalnym', długim pyskiem a tym całkiem płaskim. A jak żyjesz z czymś takim już chyba że dwa lata to widząc re długopyskie koty stwierdzasz, że są brzydkie :p Jak to kot potrafi okręcić sobie człowieka wokół łapy...

      Usuń
  10. My dzisiaj przybywamy do Was po pomoc! Wszystko znajduje się pod linkiem na dole i już teraz dziękuję za pomocną rękę i wypełnienie ankiety ♥
    Pojawimy się na Twoim blogu i nadrobimy wszystkie zaległości. Piękne zdjęcia i trzymam za Ciebie kciuki na maturze! Sama się stresowałam, ale zobaczysz, że to nic. Doskonale dasz sobie ze wszystkim radę :)
    Pozdrawiamy ciepło i ściskamy

    http://czarnekudelki.blogspot.com/2016/04/czarne-kudeki-potrzebuja-pomocy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankieta już dawno wypełniona :D wyskoczyła mi kilka dni temu na fb :) dziękuję!

      Usuń
  11. Mam maturę w tym roku, ale nie przejmuje się nią zbytnio. Zdam to zdam, nie zdam to nie zdam, trudno się mówi ;)

    Fajny pomysł na spędzenie tak dnia, światowego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja nie mogę nie zdać ;)

      Usuń
  12. Matura - to na studiach, tak jak sesja, przynajmniej u mnie tak było. Pamiętam jak sama się nią mocno stresowałam! Na pewno pójdzie Wam dobrze. Powodzenia! Aaa i zazdrościmy Wam najdłuższych wakacji po egzaminie maturalnym! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam taką nadzieję. Haha a wakacji nie będzie raczej, będzie praca :)

      Usuń

Obserwują nas