poniedziałek, 21 marca 2016

SPACER: Wulkan

Chyba z milion lat nie byłam na wulkanie. To taka ogromna góra, którą ktoś kiedyś nazwał właśnie wulkanem. Znaczy tak na prawdę to ta góra kiedyś wydawała mi się ogromna, teraz okazało się, że się trochę skurczyła. Albo ja urosłam. Świetne tereny na spacery z psami. W naszej małej Ostródzie zostało jeszcze kilka fajnych i ładnych miejsc. Ciekawe czy je kiedyś zabudują tak jak 2/3 łąk, które prowadzą na wulkan. Kiedyś było tam samo zboże i inne takie suche badyle, było nawet ukryte pole dla ludzi z psami. Trzeba było wiedzieć którędy wejść w zboże żeby tam dotrzeć. A teraz ta łąka zmieniła się w osiedle domków jednorodzinnych, którym pod nosem wybudowały się szare bloki. 




Lubiłam w lato posiedzieć tam wieczorem na trawie i oglądać zachodzące słońce. Ostatnio zaczęłam się zastanawiać czy zdążę tam dotrzeć jeszcze z moim psem zanim wszędzie będą stały bloki. Najlepsze zawsze było to, że to miejsce jest zaledwie jakieś 10 minut spacerem od mojego domu i jeszcze krócej od domu Piotrka. 



W lato pływaliśmy na pobliskiej plaży albo siedzieliśmy całymi wieczorami na pomoście. Idąc dalej w głąb lasku jest świetne miejsce na ognisko nad wodą. Dużo ludzi tam biega, jeździ na rowerze albo po prostu spaceruje. Dużo psów i ich właścicieli można spotkać. Jak się dobrze trafi to nawet można zobaczyć dziewczynę na koniu! My kiedyś robiliśmy jej zdjęcia. Fajny widok, koń a w tle bloki i miasto.



Do napisania!
Udostępnij:

16 komentarzy:

  1. Ciekawe i piękne miejsce! Szkoda tylko, że większość tego terenu teraz zajmują bloki. :\ Macie bardzo blisko do tego ,,wulkanu,, , naprawdę fajna miejscówa, częściej tam chodźcie :D

    cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety coraz więcej tych zielonych terenów to już działki na sprzedaż pod domki jednorodzinne.

      Usuń
  2. Fajne miejsce! Zazdroszczę bardzo, ja nie mam zbytnio takich ciekawych terenów, a na spacerze nikogo nie spotykam. Piękne widoczki!

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy może z dwa takie miejsca :D ale inne można chodzić ciągle w to samo :P

      Usuń
  3. Ojej. Jakie piękne miejsce. My pomimo tego że mamy sporo łąk i pól, to łąki powoli są zamieniane na kolejne pola po których źle się chodzi. Muszę obczaić gdzie jest ta Ostróda i ile jest od nas :P. Może jak w domu pojawi się Twój labek to się może spotkamy :D... Miłego dnia i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ile jest Ostróda od Was? :D no pewnie, zapraszamy! :)

      Usuń
  4. chyba każdy ma swoje ulubione miejsca na oglądanie zachodu słońca :) no chyba, że ktoś jest jest totalnym domatorem i zachód słońca widział tylko na filmie. Ja też mam takie miejscówki, gdzie bywam raz na jakiś czas i czasami też sie dziwie, że na łące nagle wyrosło osiedle.

    Pozdrawiam
    Michał
    http://www.szkola-doberman.pl/tresura-psow/akita-inu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj niestety znam mnóstwo takich domatorów :D

      Usuń
  5. Świetne miejsce! :)
    Mimo, iż jestem nastolatką, to również mam miejsca, które bardzo lubiłam jako mała dziewczynka, a teraz? Teraz stoją tam domy, bloki, czy inne budynki. Trochę szkoda, ale mam nadzieję, że jeszcze wiele pięknych miejsc z Psotką odkryjemy :)
    Pozdrawiamy; psotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze mnóstwo takich miejsc będzie :) albo są też takie których się nie da zabudować miejmy nadzieję :D

      Usuń
  6. Och, to przykre, że powoli wszystko ginie w ludzkich zabudowaniach :/
    Chyba wszyscy znają/mają takie miejsce, do którego nieustannie chętnie powracają (choćby myślami).
    Mam nadzieję, że ty też dołączysz do grona osób które - jak piszesz - tam biegają, tylko, że... ze swoim psiakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak z nim tu przyjadę to to będzie pierwsze miejsce, które odwiedzimy :D

      Usuń
  7. Śliczna okolica, piekne zdjęcia :D Szczególnie podoba mi się to 4 ;) Wesołego Alleluja !

    ----------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno (odpowiadam) ale dziękujemy! :)

      Usuń
  8. Macie ciekawą okolicę do spacerowania. Ja bardzo chciałabym mieć jakieś jeziorko lub stawik w okolicy jednak nie mogę nigdzie takiego znaleźć :(
    http://psiasfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie korzystamy tak często jak możemy i mamy nadzieję, że nam go do końca nie zabudują :) oo kurcze, a mieszkacie w dużym mieście?

    OdpowiedzUsuń

Obserwują nas