środa, 17 lutego 2016

Dzień Fisia! Znaczy kota




Fisio oznajmia wszem i wobec, że dzisiaj jest dzień Kota! Mówi, że to najważniejszy dzień w całym roku. Znając Fiśka to pewnie chciałby dostać jakąś szyneczkę albo pasztet (po cichu Wam zdradzę, że dostał małą niespodziankę ode mnie :D) ale oczywiście jak chciałam być dla niego miła to się obraził. Cały on. Najlepiej to żeby dzień Kota był każdym dniem w roku ale jak ludzie są dla niego kochańsi niż zawsze to beee. Z okazji tego wyjątkowego dnia pozdrawiamy wszystkie mruczki.. i przy okazji piesy! Życzymy im wszystkiego dobrego i pysznego! Drogie Mruczki aby wasze człowieki dawały Wam ogrom miłości i tyle jedzonka ile sobie tylko wymarzycie, aby wszystkie drzewka były wasze a dobra zielona trawka do pojedzenia i zwrócenia zaraz po zjedzeniu rosła zawsze i wszędzie! 

PS. Do Fiśka leci prezent (znaczy robi się jeszcze)! Cudowna obroża w słoniki od Kookito Design. Fisiek będzie w wiosnę najmodniejszym kotem na osiedlu. 



Udostępnij:

17 komentarzy:

  1. Czy tylko ja nie wiedziałam, że dziś jest Dzień Kota? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee raczej nie :D ja też nie wiedziałam dopóki wszystkie polubione przeze mnie pro zwierzęce fanpage na fejsie mnie o tym nie poinformowały ;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękujemy za życzenia jednak u nas to nie jest jakoś wyjątkowy dzień :/ kot, mój kot, nawet nie chciał być głaskany. Kiteczka natomiast jest co dnia obdarowywana prezentami więc dzień jak co dzień :D. Również pozdrawiamy kotecka :P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to koty :D one muszą same chcieć się głaskać :D

      Usuń
  3. Dziękuję za życzenia.... przekażę kocurowi ;)






    OdpowiedzUsuń
  4. Najmodniejszy kot na osiedlu, świetny tekst! :D Jak najlepszego dnia kocurek!

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdego poranka zaczyna się dzień kota. Uwielbiam te małe bestie. A już najbardziej rozczulają mnie, gdy mruczą :)
    Ach jak ja bym chciała mieć takiego Fiśka w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystiego najlepszego dla Twojego kotowatego :D Mi coś mignęło, że dziś jest ale nie specjalnie obchodziliśmy. Kot dostał ulubione smaczki, więc zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Omnomnom dzień kota! Mój kot jest trochę wredny ale też go uwielbiam :D
    Pozdrawiamy, G&M

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione, ale najlepszego kotecku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Mój Kubuś też świętował, choć niestety beze mnie :(
    Pozdrawiamy!

    http://nalamojpiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i sto lat :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W to, że będzie najmodniejszym kotem na osiedlu to nie wątpimy :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwują nas