sobota, 9 stycznia 2016

Monotonnie..

Hej Wam!

Ostatni tydzień był dla nas pod znakiem chorób i innych pechowych nieszczęść. W końcu jak jest za dobrze to musi się coś przypałętać.. Tak jest skonstruowany świat i nigdy nie wiadomo kiedy komuś się coś złego przytrafi. Musimy być po prostu na to lepiej przygotowani. Ja w związku z nagromadzeniem się w mojej głowie samych mądrych sformułowań, słów, tekstów, regułek i czego tylko dusza zapragnie (za dużo nauki, zdecydowanie) a także tego, że mam nakaz leżenia w łóżku przez problemy zdrowotne i bardzo słabe samopoczucie (a u mnie z tym bardzo ciężko, bo akurat kiedy muszę leżeć to nie mam na to najmniejszej ochoty a kiedy nie muszę i nie mogę to mam ogromną - ehhh tak to jest :P) postanowiłam dzisiaj zrobić sobie dzień lenia. Takiego ogrooomnego lenia. I odciążyć moją głowę jakąś ciekawszą i lżejszą książką niż biologia. 

U mnie na takie dni najlepiej sprawdzają się książki przygodowe albo fantastyczne. Lubię też czasami kryminały albo różnego rodzaju poradniki na interesujące mnie tematy. Uwielbiam serię Harrego Pottera. Obecnie chciałam przeczytać cały cykl Pretty Little Liars, może ktoś kojarzy. Jednak czas mi na to nie pozwala.. 




A wy lubicie czytać? Podawajcie swoje ulubione pozycje w komentarzach! A może jakieś ciekawe  i warte polecenia książki o psach? Ja zbieram się żeby przeczytać: Oczami psa. Ktoś czytał?
Udostępnij:

24 komentarze:

  1. Ja niestety ostatnio rzadko czytam. Albo Pies, albo książki. Jednak jeśli już, to nie przepadam za fantastyką, za to uwielbiam realistyczne książki :).
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Ja za to odwrotnie :D dziękuje!

      Usuń
    2. Chyba większość ludzi woli książki fantastyczne, traktuje to jako ucieczkę od zwyczajnego świata :). Ale ja jestem dziwna i mam fobię przed wszystkim typu czary, magia, inne stworzenia itp. :D Wolę czytać o ludziach, o uczuciach, wydarzeniach, prawdziwych miejscach.

      Usuń
    3. :) to ciekawie. Ja uwielbiam fantastykę głównie przez to, że całe dzieciństwo razem z dwójką mojego rodzeństwa oglądałam i czytałam Harrego Pottera :D potem każda zabawa to oczywiście w Hogwart. To był wtedy szał na to u nas :)

      Usuń
  2. Hm... zdrówka :)
    Co do czytania.
    Kiedy byłam dzieckiem (tak, wiem, teraz też jestem, ale chyba wiadomo o jakie dziecko chodzi: 7-11), to byłam wręcz molem książkowym, tzn. bez przesady, ale były momenty, kiedy na okrągło coś czytałam.
    Teraz, mając 14 lat, wolę filmy. Mam swój ulubiony gatunek i szczerze mówiąc, w ciągu tygodnia oglądam co najmniej 3 filmy.
    Obecnie czytam tylko lektury, ew. ich streszczenia, nie wiem dlaczego nie lubię książek. Zmieniły się moje upodobania, może to chodzi o wiek...ja jednak uważam, że film bardziej oddaje uczucia, niżeli litery.
    No ale każdy ma swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedy byłam w gimnzajum nie czytałam książek prawie w ogóle. Wolałam biegać po dworze z koleżankami i najlepiej to wracać do domu tylko na noc. Teraz już trochę minęło od moich gimnazjalnych lat i bym sobie usiadła i poczytała jakąś ciekawą książkę ale czasu mi na to brak. :-)

      Usuń
    2. A no widzisz. Mnie nie interesują zbytnio koleżanki. Z żadną nie potrafię się dogadać i najgorsze jest to, że wiem dlaczego. Po prostu nie potrafię nikomu zaufać, a to od razu niweluje moje znajomości (było pewne wydarzenie, które utwierdziło mnie w przekonaniu, że naprawdę nie ma przyjaźni).
      Mam swój świat, w którym czuję się doskonale i są w nim tolerowane pojedyncze osobniki :)

      Usuń
    3. Teraz mam tak samo jak Ty :-) swój świat i swoich ludzi obok :-) wybranych. Teraz też się zmieniły bardzo moje priorytety w życiu i razem z tym 'koleżanki' zniknęły a zostało kilku prawdziwych przyjaciół :) najważniejsze żeby robić coś co Tobie się podoba. Nie warto patrzeć na innych. A wtedy zobaczysz, że z czasem spotkasz kogoś komu zaufasz. ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam niestety. Ale najbardziej lubie właśnie książki o tematyce ,,psiej'' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakąś inną psią książkę polecisz? :)

      Usuń
  4. O ja uwielbiam czytać.
    Najbardziej kocham kryminały i thrillery. Jestem w trakcie czytania książek Cobena.
    Harry Potter to klasyka i mało kto jej nie zna, tak samo uwielbiam wszystko Tolkiena.
    Pretty Little Liars jak najbardziej kojarzę, chce przeczytać, ale nie mogę nigdzie dostać wszystkich części, a co to za przyjemność przeczytać tylko 1 tom :)
    Życzę zdrowia i mnóstwa książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah miałam tak samo bo koleżanka kupowała regularnie PLL jak wychodziły nowe tomy i po chyba 8 częściach jej się znudziło. A teraz mi się przypomniało, że przeczytałabym wszystkie i obecnie jestem na 3 tomie. Czasami można znaleźć w bibliotekach ale też nie zawsze są wszystkie :-) dzięki!

      Usuń
  5. Ja lubię czytać książki krótkie i dotyczące psiej tematyki. Np książki Holly Webb. A najlepiej czytać gazetki o psach. Tylko ja tak mam ? Pozdrawiamy i życzymy zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś czytałam gazetę "Mój pies" i chętnie poczytałabym jeszcze :D dziękujemy

      Usuń
  6. Lubię czytać, ale ostatnio mam tyle nauki, że nie znajduję czasu :/
    A czekają na mnie: "Marzenia i koszmary" i "Oczy smoka" autora Stephen King (przy okazji polecam "Talizman", "Bezsenność" i mniej "Gra Geralda") - same fantastyczne.
    A z tych o psach lubię "Marley i ja" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, musze przeczytać :-) z nauką tak samo jak u mnie.

      Usuń
  7. Zdrowia! Ja lubię czytać książki przygodowe i związane z pieskami.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam książki fantasy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka życzymy!
    Ja nie za bardzo lubię czytać, może to wynika z tego, że nie mam czasu i muszę czytać tylko wyznaczone lektury. Ale jak już coś to lubię książki młodzieżowe, taki na luzie pisane oraz wszystkie związane z psami, ciekawostki, informacje itd.

    Pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com/
    Weronika&Molly

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia! :)
    Nie lubię czytać, a jeśli już, to są to jedynie lektury szkolne. Nic poza tym. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Życze szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Jeśli chodzi o ciekawe książki, to ja właśnie kończę Pieśń Lodu i Ognia (Gra o Tron), a w kolejce czeka na mnie Grey. Pottera też uwielbiam i czekam na większy przypływ gotówki, żeby kupić całą serię w pięknych, twardych oprawach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo, dużo zdrówka.

    Bardzo lubię czytać, ale ostatnio mam na to zbyt mało czasu. W ostatnich miesiącach znacznie więcej energii poświęcam na czytanie psich blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam książkę Harry Potter, a jeśli chodzi o coś o psach, to polecam Psi Rok. Jeszcze nie przeczytałam jej do końca, ale bardzo niektóre sceny mnie rozbawiły i wzruszyły...

    OdpowiedzUsuń

Obserwują nas