sobota, 26 grudnia 2015

Labowa Mania czyli wszystko o nas

Hej wszystkim!

Nazywam się Malwina, mieszkam w niewielkim ok. 30-sto tysięcznym miasteczku zwanym Ostródą i od dziecka marze o psie a właściwie o Labradorze - czarnym! Od kiedy pamiętam mama mówiła do mnie Mańka stąd też nazwa mojego bloga Labowa Mania. Także można interpretować na kilka sposobów. Labradora jeszcze w moim życiu nie ma ale małymi krokami zbliżam się do spełnienia tego mojego największego marzenia. W 2014 roku dzięki pasji poznałam Piotrka i od tamtej pory razem próbujemy realizować nasze życiowe cele i po prostu cieszyć się życiem.

Na blogu będziecie mogli przeczytać o wszystkim. O nas, o zwykłych życiowych rzeczach, o psach, kotach, spacerach, wyjazdach, przemyśleniach... O mnie, o moim kocie Fiśku, o tym jak bardzo jestem psokotowymmaniakiem a także o mojej pasji ratownictwie którą kiedyś mam w planach połączyć z drugą pasją jaką są psy. 

Zapraszam do czytania, komentowania i odwiedzania! :-)



Udostępnij:

15 komentarzy:

  1. Będę śledzić każdy post, fajny początek, super się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Takie komentarze to dla mnie motywacja. :)

      Usuń
  2. Witam nową blogerkę :)

    życzę dużo sukcesów w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze trzymam kciuki abyście jednak zakupili/adoptowali psiaka tej rasy. Będziemy śledzić postępy z psiurkiem.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dużo warunków do spełnienia zanim do tego dojdzie ale małymi krokami do celu :)

      Usuń
  4. Czekam na kolejne posty! :)
    http://niezwyklybeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Kolejny blog do czytania!
    :D


    ------------------------------------
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się i zapraszamy serdecznie do odwiedzania ;)

      Usuń
  6. Kolejna psi bloger zawsze mile widziany! :D
    Na pewno będę zaglądać :)
    My również dopiero co zaczęłyśmy. Pozdrawiamy, zapraszamy; http://psotaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na nowe posty! ♥
    Zapraszamy również do Nas! http://przygodylilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby udało Ci się być posiadaczką labka.
    Świetny początek, blog się znakomicie zapowiada.
    Oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog zapowiada się bardzo dobrze.Jak będę miała trochę wolnego czasu,przeczytam pozostałe posty.
    Mam nadzieję,że stanie się pani szczęśliwa posiadaczką czarnego labradora.Sama jednego posiadam i każdemu życzę,aby trafili na takie przeuroczego psiaka.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.:)
    all-about--dogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog zapowiada się bardzo dobrze.Jak będę miała trochę wolnego czasu,przeczytam pozostałe posty.
    Mam nadzieję,że stanie się pani szczęśliwa posiadaczką czarnego labradora.Sama jednego posiadam i każdemu życzę,aby trafili na takie przeuroczego psiaka.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego bloga.:)
    all-about--dogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Studiujesz Ratownictwo? Już po? Mówiąc połączyć ratownictwo z psami masz na myśli ratownictwo weterynaryjne? Poza tym witam w blogowym świecie psów. To jak narkotyk, wciąga nie łatwo z tego zrezygnować ;) Pozdrawiamy ! i również chętnie się dołączamy!
    Shusha Schroniskowy Spaniel

    OdpowiedzUsuń

Obserwują nas